Wednesday, December 9, 2009

PENAPIS AIR BIO AURA

Seperti yang kita ketahui,air yang disalurkan keseluruh rumah/permis2 tidaklah bersih.Maka dengan itu banyak syarikat yang mengambil langkah menghasilkan produk Penapis Air.





Hai O juga telah mengeluarkan produk Penapis Air yang diberi nama Bio Aura Hi-Tech Water System ,yang mengaplikasikan teknologi sistem penapisan yang canggih dan terkini. Ia terdiri daripada 6 penapis dan dapat mengatasi masalah pencemaran air minuman. Ia memenuhi piawaian WHO tentang air yang sihat: Tiada toksin, tidak berbahaya, dan tidak berbau asing; mempunyai unsur-unsur mineral yang seimbang.





Ia membantu dalam: Penghadaman; Menyingkirkan bahan buangan; Melicinkan sendi-sendi; Mengimbangkan suhu badan; Mengekalkan fungsi-fungsi sel; Mengekalkan metabolisme tisu seperti limfa, darah dan sebagainya.





Apakah kelebihan air Bio Aura? Mengaktifkan sel-sel, memperkuatkan sistem imunisasi; Daya resapan yang kuat, meningkatkan fungsi metabolisme; Kandungan oksigen yang lebih tinggi, berfungsi antibakteria; Daya larut yang kuat, membantu memperbaiki masalah sakit jantung, otak dan saluran darah





Penapis-penapis lain di pasaran dapat menapis keladak pejal dan membasmi mikroorganisma. Akan tetapi, ia tidak dapat mengekalkan unsur-unsur mineral yang baik untuk badan. Selain itu, nilai pH air yang ditapis oleh penapis biasa adalah lebih kurang 6 dan berasid, padahal badan manusia memerlukan air yang bernilai pH 7~ 8, beralkali.Adakah anda mengetahuinya.





Adakah penting untuk mengekalkan unsur-unsur mineral? Mineral (seperti kalsium, magnesium, selenium dan sebagainya) adalah salah satu unsur penting dalam badan manusia. Sebagai contoh, magnesium yang larut dalam air berperanan penting untuk mengelakkan berlakunya penyakit jantung. Kenyataan ini telah diakui oleh saintis. Oleh itu, kita harus memperoleh magnesium daripada makanan dan minuman seharian.





*boleh tambah pendapatan...4K++......2K++.....7K++.....10K++....dan ......boleh mencecah sehingga 5&6angka....(alhamdulillah).....



No comments:

Post a Comment